KERSTMARKTEN - Reisverslag uit Öblarn, Oostenrijk van Elma Snijder - WaarBenJij.nu KERSTMARKTEN - Reisverslag uit Öblarn, Oostenrijk van Elma Snijder - WaarBenJij.nu

KERSTMARKTEN

Blijf op de hoogte en volg Elma

22 December 2017 | Oostenrijk, Öblarn

Dit jaar weer een plaats in Vlaardingen, super! Ik ben daar graag, goede sfeer, geen of bijna geen drank, veel activiteiten, de kerk open voor warmte, koffie, thee en iets erbij, dit gratis, ook gratis zeer goede toiletten.
Maar het weer. Vrijdag storm en regen en zaterdag regen regen regen. Toen het droger werd in de middag kochten veel mensen, vooral leren tassen. Het waren goede dagen want vrijdag 111 euro en zaterdag 422 is niets mis mee. Wim en ik hebben ons afgewisseld, opwarmen en verkopen.

Zondag was het echt winter. Sneeuw. Een pak. Ik stond met Celeste in Eersel en onze kraam met spulletjes was niet sneeuwvrij te houden. We hebben op een selfie een kerstliedje gezongen en Celeste ging met de kerstman op een foto.
Die werd rondgestuurd en toen kwamen enkele giften binnen via haar en mijn kant familie. GEWELDIG. Het deed echt deugd. Je staat er maar te staan en zingt en veegt sneeuw.

Sittard. Marcel en Carla stonden op het Elzasplein. Ook zij werden door sneeuw geteisterd. Merie kwam gelukkig zodat zij zich konden aflossen en de opbrengst toch goed was, euro 282 totaal.

Het waren heftige dagen door moeder natuur bezorgd. De moeite zeker waard ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Öblarn

Mijn eerste reis

Mijn naam is Elma Snijder, ik ben 57 jaar en woon in Belgie,alsook in de Verenigde Staten van Amerika.
Sinds tien jaar werk ik voor schooltjes in India, in de provincie Rajasthan, de districten rondom de stad Udaipur.
Het zijn kleine maar allesomvattende projecten. Scholen bouwen, scholen restaureren, zorgen voor allerlei schoolbenodigdheden zoals zitmatten
,uniformen, schriften, potloden, leitjes, krijtjes. Ook medische check-up door een arts probeer ik te bewerkstelligen en water voorziening in de vorm van handpompen/waterputten.
Bij de foto's zal verdere uitleg gegeven worden.

Ik ben ook getrouwd en we hebben drie zonen.
Omdat mijn leven tegenwoordig bestaat uit veel te reizen maak ik dit boek, zodat iedereen weet waar ik op dit moment ben maar ook zodat iedereen commentaar kan geven/ goede raad/ nieuwe ideeen/ hulp misschien.

My name is Elma Snijder, I'am 57 years and live partly in Belgium, partly in the United States of America.
Since ten years I work for schools in India, Rajasthan, districts outside the city Udaipur.
The projects are not big but they include all kind of things. Building bigger schools, restorering older schools, buying school-mats, school-uniforms, copies, pencils, slates, slate-pencils. Also medical check-up need to be by a doctor and good water by manual pumps and/or wells.
I will give more explanations by the pictures.

I am married and we have three sons.
At present I travel a lot therefore this book. Everybody can see where I am at this moment , everyone can comment upon things/ giving good advice/ new ideas/ maybe help.

Elma Snijder
elma_snijder@yahoo.com
cell phone +32 474525576
Please put any donation given by you on the special account:
The INDIA account is FORTIS Bank GEEL
Name Maria Snijder
nr 00146 77777 28
BIC GEBABEBB
IBAN BE37001467777728
pls give your wish for what purpose you want your donation to be spend. (water, school, docter, adoption child, solar lights).
Geef a.u.b. aan waarvoor U uw donatie het liefst gebruikt ziet. b.v. water pomp/put, restauratie school of schoolartikelen, arts bezoek op school, adoptie van een schoolkind-uniform/boeken/schriften/schoolgeld etc), solar lampen.

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2020

2019

01 Mei 2019

English children books

30 April 2019

Celeste

30 April 2019

Voorjaar 2019

30 Maart 2019

Patricia en Joukje
Elma

Mijn naam is Elma Snijder, ik woon in Belgie, alsook in Oostenrijk. Sinds vijftien jaar werk ik voor schooltjes in India, in de provincie Rajasthan, de districten rondom de stad Udaipur. Het zijn kleine maar allesomvattende projecten. Scholen bouwen, scholen restaureren, zorgen voor allerlei schoolbenodigdheden zoals zitmatten, uniformen, schriften, potloden, leitjes, krijtjes. Ook medische check-up door een arts probeer ik te bewerkstelligen en water voorziening in de vorm van handpompen/waterputten. Bij de foto's zal verdere uitleg gegeven worden. My name is Elma Snijder, I live partly in Belgium, partly in Austria. Since fifteen years I work for schools in India, Rajasthan, districts outside the city Udaipur. The projects are not big but they include all kind of things. Building bigger schools, restorering older schools, buying school-mats, school-uniforms, copies, pencils, slates, slate-pencils. Also medical check-up need to be by a doctor and good water by manual pumps and/or wells. I will give more explanations by the pictures. Elma Snijder elma_snijder@yahoo.com cell phone +32 474 52 55 76 Please contact me if you wish to make a donation! Give your wish for what purpose you want your donation to be spent (water, school, docter, adoption child, solar lights, etc). Thank you! Gelieve mij een berichtje te sturen wanneer u een donatie wilt doen! Geef a.u.b. aan waarvoor U uw donatie het liefst gebruikt ziet. b.v. water pomp/put, restauratie school of schoolartikelen, arts bezoek op school, adoptie van een schoolkind-uniform/boeken/schriften/schoolgeld, solar lampen, etc. Dank u!

Actief sinds 11 Feb. 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 172958

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 28 December 2013

Mia Keularts

10 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: